miercuri, 12 decembrie 2012

Manuscrisul găsit la Accra



Am terminat de citit azi cel mai nou volum Paulo Coelho, Manuscrisul găsit la Accra.
O carte plină de înțelepciune pe care o citești pe nerăsuflate.
Nu o ratați, o veste și mai bună că Biblioteca Județeană „Petre Dulfu” din Baia Mare o are deja. Datorită lor am ajuns la ea, asta-i a doua veste bună, nu doar că a fost tradusă în limba română și editată de Humanitas.




Manuscrisul ne reamintește cât de important este să-ți trăiești prezentul și face referire la principiile și valorile umane. Fără de care  nimeni nu poate merge mai departe. Așa zisele  spuse ale înțeleptului grec, găsite într-o peșteră,  ajung astfel până la noi. 
Adevărurile  despre dragoste, pierdere, înfrângere, singurătate, teamă, loialitate, sex, viitor, calea de urmat,  adevărate și după o mie de ani, ne sunt aduse la lumină într-un într-o atmosferă neobișnuită, a unui oraș  asediat. Ierusalimul asediat de francezi.
Să-mi spuneți dacă va plăcut cartea.
 Așa o să-mi dau seama cât îmi sunteți de loiali, căci iată ce spune înțeleptul : „ Ești loial, pentru că ai spus cea ce simți. Nimic nu-i mai rău decât să crezi că loialitatea înseamnă acceptarea tuturor greșelilor”.
Deci sper să mă taxați atunci când greșesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu