miercuri, 26 iunie 2013

Invitație la vernisaj

Vă așteptăm la vernisajul expoziției internaționale „Aducem culoare țării” și la turul celor trei expoziții care o găzduiesc.
Peste 110 autori cu peste 180 de lucrări expuse.
Pictură; Grafică; Artă decorativă; Fotografie artistică și document; Ceramică sculptură; carte din Republica Moldova, o vioară prețioasă transmisă din bunic - fiu - nepoată care va susține cu ea un minirecital; un Album de amintiri al primului deținător al viorii pe care nepoata Margareta Balog (profesoara la Liceul de Artă Baia Mare)  - a avut visul de a vedea expus într-o expoziție Albumul.  El conține nu doar fotografi de epocă ci și bilețelele primite de la colegi, prieteni, gânduri.
Recitalul l-am dorit în Aeroport dar întrucât artista cântă și la Revista băimăreană  la ora 18 trebuie să ajungă la teatru.
 Eu i-am îndeplinit un vis, dar și  ea mi-a îndeplinit un vis. Visul de a îmbină sunetul cu culoarea și formele.
 Amintirile fiind  bunul cel mai de preț sper să trăim împreună clipe minunate și să aducem împreună o completare la acel album și a îndrăzneților visători.
O astfel de întâmplare e posibilă datorită a unei munci de echipă, de voluntariat, ceea ce presupune mult suflet, de visători care nu se descurajează când li se spune că e un proiect imposibil de realizat.
Am avut șansa să am aproape oameni care fac lucrurile să se miște și nu se dau în laturi de la nici o muncă.
Mulți sunt cei cărora pot să le mulțumesc (după expoziție voi avea și răgazul să o fac) că acest eveniment am putut să-l organizam și în Baia Mare
. Pe care-l putem consider un  Oraș pilot, prin modul în care inițiatorul proiectului, prof. dr Traian Mârza-președintele UAP și l-a imaginat. Mai exact sutele/miile de lucrări sa fie timp de 10 zile în cât mai multe spații din orașul în care poposesc,  și nu doar in Galerii de arta și muzee.
 Am încercat să facem asta în municipiul nostru. Aveam in vedere și Hotelul Mara care a îmbrățișat ideea, timpul însă nu ne-a permis.
Domnul Mârza are merele regret că deși și-a și-a programat să fie prezent la acest eveniment, treburi urgente il cheamă azi la Blaj, așadar marele visător va fi doar cu sufletul alături de noi.
Marinela Călușeru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu