miercuri, 14 august 2013

„Mirajul culorilor” și „Ture foto în Munții Rodnei”

Tabăra de pictură și fotografie , Borșa, Maramureș 2013

 „Mirajul culorii” și „Ture foto în Munții Rodnei”
Participanților din afiș li s-au alăturat  și un fotograf belgian.
O parte din participanți pregătiți să descopere frumusețile Munților Rodnei
Hotelul Mia care ne-a găzduit, se vede în dreapta imaginii.
Terasa pe care am transformat-o în atelier. ea ne-a ferit de soarele dogoritor dar și de ploaie.
Maria Mariș Dărăban, Emilia Ardelean, Geta Petrovan, Mihai Tirică
Cascadă Cailor înainte de a o vedea în realitate.

O lucrarea finalizată în Borșa
Lucrare înspirată de clăile pe care le-am văzut din teleferic
Am ajuns în Complexul Borșa. Locul de unde am luat telefericul ce ne-a lăsat aproape de stână.
Emila Ardelean, Gavrilă Ștețco, Marinela Călușeru
Geta Petrovan, Gavrilă Ștețco, Marinela Călușeru, Maria Mariș Dărăban


Marinela Călușeru „la înălțime” , pe teleferic

Înainte de a urca pe munte


Marinela Călușeru pe Știru
La stână
Cascadă Cailor - Un vis împlinit. Mi-am dorit de foarte mult timp să o văd. Din păcate soarele era chiar deasupra ei, drept pentru care nu am putut să o fotografiez în toată splendoarea ei dar nici să sta să o admir în voie pentru că tunetele și fulgerele se întețeau. Ne-a și prins o ploaie torențială imediat ce ne-am îndepărtat de ea.
Cascada Cailor, Borșa, Maramureș-10. 08. 2013
Admirând fotografiile făcute de Radu Olteanu din Cluj

Adeline, Marinela, Radu

Primul moment poetic dăruit de Ioana Ileana Ștețco
Marinela Călușeru,Ioan  Mihali, Ileana Ioana Ștețcu ,Maria Mariș Dărăban, Emilia Ardelean, Georgeta Petrovan

Grupul „ Prislopul”

Imagini din vernisaj

 Hotel Mia Borșa, 11 august 2013.
Georgeta Grecu, Marinela Călușeru
Emilia Ardelean, Felician Săteanu,Georgeta Grecu, Maria Mariș Dărăban, Sorin Timiș

Lucrarile mele (prima de sus și ultimile 2 de jos)


Dansul dăruit de fetițele instruite de Ramona.

Momentul poetic al serii
11 august 2013
Ioana Ileana Ștețco și Radu Oltean-Cluj 
În fundal se derulau imaginile surprinse de fotografii aflați în tabără.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu