vineri, 26 decembrie 2014

MASURI DE PROTECȚIE

Din cauza faptului că Facebook a ales să implice un software care permite furtul de informaţii personale: astăzi, 27 decembrie 2014, ca răspuns la noile orientări Facebook, în conformitate cu articolele l. 111,112, 113 din Codul de proprietate intelectuală, declar că drepturile mele sunt ataşate la toate datele cu caracter personal, desene, artă, fotografii, texte, etc., publicate în profilul meu.
 Pentru uz comercial trebuie cerut acordul meu scris, in orice moment.”
Cei care citesc acest text, îl puteţi copia şi lipi pe peretele Facebook. Acest lucru va permite punerea sub protecţie a proprietăţii intelectuale. Cu această versiune, spun pe Facebook că este strict interzis să fie dezvăluite, prin copiere, distribuire, retransmitere, sau să ia orice altă acțiune împotriva mea, bazate pe acest profil şi/sau conţinutul acestuia.
 Încălcarea confidenţialităţii este pedepsită de lege (UCC 1 1 1-308-308-103 şi statutului de la Roma). Facebook este acum o entitate deschisă. Toţi membrii sunt încurajati pentru publicarea unui anunţ de acest tip.
 Dacă preferaţi, puteţi copia şi lipi acest text. Dacă nu aţi publicat această declaraţie, cel puţin o dată, se permite în mod tacit utilizarea unor elemente cum ar fi: fotografii, informaţii şi altele, conţinute în profilul personal.(am preluat textul de la Stefan Selek, considerandu-l bine documentat)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu