duminică, 29 aprilie 2012

Primavara băimareană - ziua II-a

A fost ziua VH-2, Desperado, Bosquito
O să las imaginile să vorbească și doar câteva date despre protagoniști, dar am făcut linkuri spre informații detaliate pe Wikipedia. Voi posta doar o mică înregistrare a trupei Bosquito, nu doar pentru că este formația mea preferată, ci pentru că restul înregistrărilor sunt mult mai dezastruoase. Radu Almășan solistul și inițiatorul grupului, cânta: m-ai dat cu totul peste cap. Am fost și eu în ton cu ei, i-am cam dat și eu peste cap după cum vedeți. Dar nu putem totuși trece așa peste Bosquito, merită cei care nu-o cunosc încă, sau o cunosc și le este dragă să asculte aceste cântece care mi-e îmi sunt foarte dragi și le-am găsit pe Youtube.

Doua mâini  


Pepita 


Iinitiatorul acestei manifestări, primarul Cătălin Cherecheș
Imagini de Piața Libertății din Baia Mare, unde se desfășoară evenimentul

Bosquito
 Desperado  


VH-2 

Un comentariu:

  1. Te invidiez Marinela! Ce n-as da sa fiu si eu la Primavara Băimăreană cu tine, mai ales că a fost şi Vasile Şeicaru!

    RăspundețiȘtergere