duminică, 20 mai 2012

Instantanee din tabăra de pictură, Târgu Mureș 2012

Panotarea expoziției și vizitarea expoziție de către doamna economist care mi-a facilitat accesul la internet. Ii mulțumesc și pe această cale.

Deși nu am fost răsfățați de o vreme frumoasă am pictat afară înfofoliți, cu excepția căldurosului Florin din Botoșani.

Cine a pictat în tabăra de pictura  la Casa de Oaspeți a Primăriei din Complexul de Agrement și Sport "Mureșul”: Vasile Mureșan (Târgu Mureș), Ioan Rusu (Târgu Mures), Veress Zsuzsa (Târgu Mureș), Nicolae Florea (Târgu Mureș), Kárp Klára (Târgu Mureș), Fábián Margit (Târgu Mureș), Kulcsar Maria (Târgu Mureș), Balázs Klara (Târgu Mureș), Liviu Stef (Târgu-Mureș), Mihai Tirica (Baia Mare), Angela Pop (Baia Mare), Marinela Chereches Caluseru (Baia Mare), Voichita Cecalacean (Turda), Marta Deleanu (Cluj Napoca), Petre Onodi Aranka (Tarnaveni), Rodica Buscu (Vatra Dornei), Silviu Babii (Botoșani), Liviu Soptelea (Botoșani), Florin Adrian Grosu (Botosani)-, Marcel Naste (Reghin), Kovács Attila (Inarcs – Ungaria). Din păcate Gabor Kalita (Bratislava – Slovacia) nu a mai putut fi cu noi din cauza unui deces în familie.
După vizitarea „Recoltei taberei”, alături de artiști se află Prefectul, Primarul și Directorul Direcției de Cultură și președintele Asociației din Mureș.
În dreapta mea Biserica (cea in culori rafinate) lăsata Primăriei






Cu alte două lucrări de-ale mele alături de portretul făcut de Angela Pop
Ilarie Opriș, Nicolae Baciut,Marinela Caluseru,primarul dr. Dorin Florea,Klara Karp, Vasile Mureșan
Primarul-dr. Dorin Florea și Prefectul-Constantin Valentin Bretfelean,  vizitând expoziția

Din culise

Biroul care mi l-am creat pentru a le face colegilor CD-uri cu pozele din tabără

Florin Adrian Grosu (Botoșani), ne contenind cu portretele
Rodica-Vatra Dornei, Prefectul ( în una din vizitele prin atelierele improvizate), Aurica,Angela si  Mihai- Baia Mare
Rodica, prefectul,aurica,Klara, Maria, Angela, Marinela




 Fábián Margit (Târgu Mureș)-pictând
Marinela pictând în „atelierul” de jos
Attila-Hu, pictând
Vasile Mureșan, directorul artistic al taberei dând un interviu
la interviu

S-a pictat mult, Liviu Soptelea a realiat o reușită și frumoasă reprezentare a Complexului de agrement în care ne-am simțit minunat.

Liviu Soptelea


Attila Kovács, Ilarie Opriș, Marinela Căluseru, dl din Hu care a organizat expozițiile itinerante din Ungaria cu expoziția Târgu Mureș văzut de pictori
Attila,Marinela, Zsuzsa
Angela Pop,Nicolae Băciuț, Marinela
La masa de după vernisaj

 

 Ce am pictat? 

Iată
Asta am pictat eu și veți vedea în ce frumusețe s-a transformat prin intervenția lui Vasile Mureșan
In asta s-a transformat datorita lui Muri
Despre tabăra noastra a scris Constantin Bogoșel, înainte de a pleca la Bruxelles, în Cuvântul liber: http://www.cuvantul-liber.ro/
 Tema taberei, lucrarea obligatorie a fost Obiecte de patrimoniu din județul Mureș, lucrările vor colinda prin țară și prin lume într-o expoziție itinerantă, sper să poposească și în Baia Mare. Ele vor apărea și într-un catalog. Prima expoziție va fi de zilele orașului Târgu Mureș, la sfârșitul acestei luni.

Un comentariu: