miercuri, 2 mai 2012

Primăvara Băimăreană - ziua a V-a

Marți, 1 Mai, a fost ziua muzicii populare.
Băimărenii i-au putut vedea și asculta pe: Sava Negrean Brudaşcu, Dinu Iancu Sălăjanu, Cristian Pomohaci, Florentina și Petre Giurgi, Ansamblul Naţional Folcloric Transilvania.
Întrucât am fost în Țara Chioarului, un loc de vis, voi posta imediat câteva imagini, am surprins-o doar pe Sava Negrean Brudașcu, care-l încuraja pe tânărul nostru primar, Cătălin Cherecheș la însurătoare, oferindu-se să cânte la nunta sa, întrucât  spunea dânsa, aduce noroc în căsnicii.

N-am făcut înregistrare din concert dar trăiască Youtube. M-am gândit ca măcar un clip cu cea de care v-am amintit să postez.


Bucuria copiilor

În Centrul Nou al orașul meu, în aceeași zi am mai surprins bucuria copiilor, care s-au trezit cu un loc de distracție pentru ei. Lăudabile întâmplări domnule primar. Felicitări organizatorilor. E bine să mai uităm de nevoi și să ne încărcăm bateriile, pentru ce ne mai așteaptă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu