sâmbătă, 12 mai 2012

Tabara international de pictura, Targu Mures 2012


Tabără internațional de pictură, Târgu Mureș 2012
Ediția a II-a, 11-20 mai 2012
Directorul Taberei: Constantin Valentine Bretfelean (Prefectul jud. Mures)
Coordonator: Ilarie Gh. Opris, președintele AAP. Mures
Director artistic: Vasile Muresan, artist plastic, muzeograf expert

Deschiderea taberei


22 de participanți din Budapesta- Ungaria, Bratislava-Slovacia și România. Din România sunt artiști  din Botoșani, Baia Mare (Angela Pop, Mihai Tirica si Marinela Chereches Caluseru), Cluj Napoca, Reghin, Vatra Dornei si bineînțeles din Târgu Mureș.
Deschiderea taberei a avut loc vineri, 11 mai, la Galeria Unirea, a AAP Mureș. La deschidere a participat primarul municipiului, dr Dorin Florea, prefectul, si Ansamblul folcloric Miorita, dir Gh. Vanga, instructor Albert Eva

11 mai 2012

Întrucât în Târgu Mureș am ajuns  cu o zi, înainte de festivitatea de deschidere am avut timp sa vedem doua expoziții:
Expoziția de fotografie Marx  Jozsef, un excelent fotograf, plecat dintre cei vii. Expoziție găzduită de Palatul Consiliului Județean.

In Palatul Culturii am admirat pe lângă minunatele vitralii și o expoziție de excepție: Tradiție, Avangarda, Modernism. Pentru prima oara mi-a fost dat sa vad lucrări originale de-a le lui Ion Vlasiu, despre care dl Ilarie Opris mi-a vorbit cu multa admirație. 

Expoziția de nuduri

 

Ora 17, am ajuns la vernisajul expoziția de nuduri , a clujeanului Vasile Gheorghita. Am ratat vernisajul de la ora 15 a colegei noastre Ana Salajan.

Ambasadorul Chinei, Excelenta Sa Huo Yuzhen  în Târgu Mureș

La deschiderea expozitiei arta traditionala chineza
Ambasadoarea Chinei in Romania  cu Marinela Caluseru

 


Am avut șansa sa ma întâlnesc cu Ambasadorul Chinei,  Excelenta Sa Huo Yuzhen, aflat într-o vizita  de documentare în Târgu Mureș, cu aceasta ocazie  a vernisat  expoziția  “Arta și măiestrie în China”, la care am participat împreună cu câtva colegi de tabără. Mulțumită domnului Ilarie Opris, ne vor rămâne ca amintire câteva fotografii făcute alături de dansa, de președinta Consiliului Județean Mureș, dna Lokodi Edita dar și de prefectul Constantin Valentine Bretfelean, care ne-a lansat invitația.
Cu aceasta ocazie Tirica Mihai i-a invitat sa expună în Baia Mare unde avem spatii expoziționale atât de generoase. A rămas sa ținem legătura cu reprezentantul lor cultural.
Alte informații pe: http://aap-mures.blogspot.com/2012/05/tabara-de-pictura-tirgu-mures-2012.html

Revin curând cu noi informații.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu