sâmbătă, 13 octombrie 2012

Bijuterii Marinela Art

Marinela Cherecheș Călușeru lăngă panoul cu bijuteriile sale și Emiliei Ardelean. Pe masă se văd ale bijuterii marca Marinela Art.


Panoul mic cu pandantive, broșe și inele


O parte din bijuterii din păcate nu am apucat să le fotografiez. Unele au ajuns prin Baia Mare, altele prin Italia. Din ce au plecat spre Anglia, Germania și urmeze să plece în Franța le-am fotografiat, dar nu mi-am luat încă filtrul UV, așa că pozele cam lasă de dorit. Dar decât de loc.

 

Bijuterii de autor

După cum unii probabil au remarcat m-am reapucat de bijuterii, de data asta de o altă factură.

Iată câteva din creațiile mele

Coliere



 spatele pandantivului (frunza cu două fețe)




 

Soluții de Coliere pentru persoanele alergice la metal

Ață cerată

Alt tip de șnur

Cu șnur de piele
Câteva seturi de bijuterii
Cu o hologramă din zodia Racului


Pandantive

ce se pot transforma în coliere în funcție de opțiunea celei ce-l va purta. Unele doamne și domnișoare vor opta pentru metal altele pentru alte pentru diverse șnururi.


Inele
Câteva se văd pe panoul mic, n-am reușit să le fotografiez individual și nu le mai am

Brățări

Pentru adulți 2 încercări, am găsit deja soluția de la a doua. Acum urmează să pun tehnologia la punct.

I-a brățară
A 2-a brățară

 

Broșe



 

Pentru micile mele prietene Ema și Carina le-am transformat o brățară stricată și un inel urât, într-un set de: colier, brățară și inel pentru Ema și o brățară și un colier pentru Carina

 Acum pregătesc exponate pentru Târgul de Turism din București.

Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu