sâmbătă, 27 octombrie 2012

Evenimente bucureștene

Desi am avut foarte puțin timp la dispoziție după amenajarea standurilor noastre, deschiderea expoziției și asistarea standului am surprins câteva evenimente din viața capitalei.
Iată câteva
Monumentul este chiar la intrarea în Palatul Național al Copiilor din București. Unde are loc Etno-Rustica 2012

Depunerea de coroane la Monumentu Militari căzuți la datorie în teatrele de operatii: Bosnia-Hertegovina, Irak, Afganistan

Oră de curs la Școala de Artă

La întâmplările următoare  am putut lua parte datorită lui Rareș Kerekeș care m-a luat cu el
2 vernisaje
La primul de la Simeze am avut șansa să-l cunosc pe dl conferențiar dr Mircea Bunescu, regizor, un bun cunoscător al SF-ului și artelor vizuale



La al 2-lea vernisaj sa-l cunosc pe sculptorul Aurel Contraș care mi-a dăruit albumul său Semn și Formă
La Patria premiera După dealuri a Lui Cristian Mungiu

M-a mai surprins plăcut defilarea cu torțe a militarilor cântând, poza nu-i super, dar momentu merită să-l vizualizați
Hotelul la care am fost cazați m-a impresionat prin verdeața lui
Verdeața era nu doar pe un perete. De pe balcon m-am bucurat de jocul de culori al frunzelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu