duminică, 10 februarie 2013

Ecouri ale Salonului de iarnă

 Ecouri ale Salonului de iarnă apărute în informația zilei


consemnate de Corina Șofran pe care am ajutat-o cu imagini din galerie și vernisaj, am preferat să nu dau imagini cu mine, cu toate astea a consemnat despre noua mea tehnică și bijuteriile mele:

Tablouri in relief – povestea celor doi indragostiti
Printre exponatele “Salonului de iarna” se afla si doua lucrari in relief, semnate Marinela Chereches Caluseru. Artistei i-a venit ideea de a folosi aceasta noua tehnica modelând bijuterii.
Doi indragostiti in miez de iarna, doi oameni de zapada care se imbratiseaza este tema unuia din tablurile 3D, care degaja un ocean de fericire. Care este povestea lui? “In putinele zile de iarna adevarata am vazut copilasii facand oameni de zapada in fata blocului. Apoi am descoperit pe internet o imagine cu doi oameni de zapada imbratisati. Erau atat de draguti ca m-a dus cu gandul la doi oameni atat de îndragostiti care au pierdut notiunea timpului, pe care ninsoarea i-a transformat in oameni de zapada. M-am hotarat sa-i transpun în peisaj, insa în plan îsi pierdeau farmecul. Asa s-a nascut al doilea tablou în noua tehnica, o tehnica mixta. Dupa ce i-am modelat, i-am pictat si i-am transpus pe fundalul pictat”, explica artista.
Marinela Chereches Caluseru propune iubitorilor de frumos si o varietate de bijuterii originale. Primele obiecte de acest fel au fost expuse la Toamna Baimareana, apoi la Targul de Turism din Bucuresti. Mereu in cautarea a noi modalitati de expresie artistica, ea a inceput sa exploreze si acest domeniu anul trecut, incurajata fiind chiar de fiul ei.
“Dupa descoperirea pastei de modelat Fimo, încurajata si sponsorizata de fiul meu care a crezut în mine (stia ca în urma cu multi ani realizam bijuterii din pietre semipretioase), în august
m-am apucat de bijuterii. Primele bijuterii le-am creat din pasta care se întarea la rece si care poate fi asemuita cu o argila. Mai apoi, dupa ce am primit în dar cuptorul, am trecut la coacerea bijuteriilor, dupa modelare. Dar cu asta nu s-a încheiat procesul, urmeaza pictura si apoi montajul”, mentioneaza Marinela Chereches Caluseru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu