duminică, 24 iunie 2012

Experiența spaniolă IV

Apus și răsărit de soare în Calella, Spania

Când am ieșit pe balconul camerei mele din Calella mi-am spus: de această dată voi putea fotografia răsăritul de pe balconul meu, iată mi s-a împlinit un vis.
N-a fost să fie pentru că soarele avea alt traseu, așa că am ratat răsăritul din prima zi. A doua zi l-am surprins din liftul exterior prin sticla fumurie, apoi m-am resemnat până când, în momentul în care am cerut permisiunea să urc pe acoperișul hotelului pentru a fotografia totuși răsăritul, mi s-a sugerat să merg la far. De a colo voi avea o imagine superbă, asta se întâmpla cu două seri înainte de plecare. Întrucât era cale lungă până acolo mi-am propus în acea seară să fac o recunoaștere pentru a vedea de cât timp am nevoie. Bine am făcut pentru că așa am constatat că răsăritul nu aș putea să-l fotografiez de acolo întrucât accesul pe vârful acelei coline era interzis, așa că m-am îndreptat spre următoarea colina, care oricum îmi doream să o văd căci pe ea se găseau ruinele cetății Calella. O să vedeți că a meritat efortul și am surprins astfel nu doar răsăritul ci și un minunat apus. Ceea ce am văzut m-a motivat să mă trezesc în zorii zilei următoare la ora 5 am.

 

Din drumul spre cetate

 

Visatul răsărit

Va urmă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu