vineri, 6 iulie 2012

Era Băsescu a apus! Președintele țării suspendat

„Zeus” și-a pierdut puterea

Cu un vot zdrobitor 256 de voturi în favoarea destituirii lui Traian Băsescu, „Zeus” și-a pierdut puterea.
S-a anunțat rezultatul votului: 374 parlamentari prezenți, 2 voturi anulate, 256 pentru,114 voturi împotrivă (înseamnă că nu au votat toți PDL-iștii).

29 iulie 2012 data Referendumului

Sunteți de acord cu suspendarea Președintelui?
DA sau NU
campania pentru Referendum începe în

 Bucurie în Piața Universității, km 0 al Democrației

Explozie de bucurie în Piața Universității din capitală. Nu am câștigat încă, dar am dobândit o victorie, am câștigat o bătălie importantă. A început pe ger și s-a terminat pe caniculă. Vom fi din nou aici când va fi cazul. 

Unii mai strigă: De la suspendare merge la răcoare!

Probă de democrație

Azi a fost o Probă de democrație a spus Crin Antonescu, cel ce a devenit președinte interimar, în conferința de presă din această seară.

Ce a mai declarat printre altele Crin Antonescu ?

„Sa dovedim ca nu se confirma acuzațiile aduse României din aceste zile”
„Cu președintele interimar voi veghea la  asigurarea bunei funcționări a României”
„Luni, probabil, mă voi retrage temporar din PNL, pe perioada de interimat.”
Îl veți grația pe Năstase?
Voi face acele lucruri imperios necesare, pe care e necesar sa le facă președintele. Nu voi profita de perioada de interimat.

Familia a mea a fost amenințată

 Ponta a mărturisit : „și familia a mea a fost amenințată, nu am vrut să spun asta înaintea votului. Dar am sesizat structurile statului și am primit protecția necesară. ... Îmi doresc sa cred ca armele folosite până acum țin de trecut, să revenim la ceea ce înseamnă normalitate, indiferent de opiniile ce ne despart
Fac un apel la președintele suspendat să încerce să ducă bătălia pe alte principii „nu pe să distrugem tot. Acuzele nu pot fi făcute în detrimentul interesului național.
Violenta de limbaj generează inevitabil și violenta reala. Violenta extrema poate duce inevitabil la altceva, sper sa înțeleagă asta PDL-ul și fostul președinte Băsescu.”

Băsescu a sesizat Curtea Constituțională a României (CCR)

 Băsescu a sesizat Curtea Constituțională în timp ce lumea nu se dă plecată din Piața Universității.
 

Băsescu se pregătește pentru declarații

 Conflict Parlament-Președinte, probabil acesta va fi motivul sesizări curți care în 48 de ore trebuie să vacandeze postul  de președinte a României.

Urmează Declarații de presă de la Palatul Cotroceni 

 Conflict juridic cu Parlamentul României

Trăian Băsescu la a doua demitere

Spicuiri din declarația președintelui Traian Băsescu
Prima dată am fost destituit (16 aprilie 2007)cu mai multe voturi decât acuma...
Nu țin de scaun dar și în 2007 am atacat decizia pentru a epuiza toate căile, toate  resursele constituționale.Și atunci a fost un abuz.
Am obligația sa probez ca am utilizat toate pârghiile împotriva demiterii abuzive. Faptul că nu mai am popularitate nu este un motiv. Mandatul meu este pe 5 ani.
Sa probez ca știu sa utilizez toate instrumentele constituționale. Conflictul juridic ce izvorâte din art 95 din Constituția Ro.
Fapte grave prin care încalcă Constituția Ro, nu există decât declarații nu Fapte grave, care înseamnă abuzuri (a dat exemple)
Nu există asemenea fapte de abuz.
Curtea nu a constatat ca ar fi astfel de fapte. Nu am dubii ca mergem la referendum. Nu pe mine ma apar ci instituția prezidențială.
O ultimă observație: în declarațiile de azi nu am găsit decât false reproșuri.
Președintele ales nu poate fi mut.Trebuie să-și asume și momentele dificile
Nu sunt un președinte laș. O sa intru în campania prezidențială. Sper să se tipărească buletine înseriate.
Mergem la referendum, ce-mi va prilejui explicarea a ce s-a întâmplat în mandatul meu. Dacă voi reveni va fi imposibil ca hoți și impostorii sa negocieze cu mine
Vreau sa cred că romanii nu-și doresc liniștea din timpul regimului Iliescu
Dacă exigentele ro vor fi legate de liniște nu le pot garanta decât sa fiu o Nuca tare.
 Mi-a fost greu în criza, dar am conștiința împăcată. Nu aveam o alta măsură.
Ponta minte cu o seninătate incredibilă.
 Aveți ceva sa va reproșați?
Un singur lucru nu mi-l reproșez, încălcarea constituției.

Când predați mandatul?
Probabil ca luni, după pronunțarea curții.
 Victor Ponta nu ar trebui sa aștepte 29, știe toată Europa ca plagiază. Asemenea fapte nu sunt acceptate
Oare de ce a
Dacă-l voi mai găsi prim ministru și eu voi reveni îl voi destitui
Nu voi mai candida încă o data la predestinația României.
Dacă am avut respect pentru mine însumi.
n-am mințit niciodată cu intenție, poate n-am avut informații bune, dar am respect pentru mine.
N-am rămas cu brevetul invalid pot oricând să fiu  comandat de navă. Înainte de a atinge vârsta de pensionare să mai fiu pe puntea unei nave ca și căpitan de cursă lungă.Nu l-a întrebat nimeni? Pe care nave? Că doar a avut grijă să ne lase fără.
La referendul din 2007, ați avut campanie în țara, acum unde veți merge întâi?
Aveți emoții?
Privesc lucrurile la rece, nu am făcut încă nici un plan.
Digi tv.
Vă temeți pentru instituțiile statului, va gratia?
-         E liber sa gestioneze ceea ce-i permite constituția.
-         Ce veți face pentru a dobândi o popularitate de 51 %
-         Am obligația să apar acest mandat. Să nu se spună că  președintele a fugit
-         Sunt un om puternic, am obligația sa apar aceasta funcție, dacă s-ar fi constatat fapte grave ale încălcării constituției, as
fi spus slava domnului acum pot pleca.
Mergem la referendum
Ce speranțe va mai puneți în C.C.R.?
Dacă eu spun mergem la referendum.
Ați primit semnale din exterior?
Bună întrebare și s-a întors sa răspundă
Sunt ambasade la București de unde se documentează, am refuzat sa dau interviuri în exterior deși am avut multe cereri.
Nimic nu este deasupra statului de drept, la care UE este extrem de sensibilă.
A precizat de câteva ori că este preocupat de weekend, familie și instituție. Nimic despre poporul la care va urma să-l consulte prin referendum.

Un act de dreptate

În seara aceasta s-a produs un act  de dreptate spune, la Antena 3, Daniel Constantin (președintele Partidului Conservator), în emisiunea lui Ciutacu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu